InnoBaltica wydłuża czas pracy infolinii i pomocy technicznej. Pasażer podróżujący będzie miał dostęp do niej całodobowo, od poniedziałku do niedzieli.
Spółka wdrażająca System FALA przygotowuje się do obsługi pasażerskiej w skali województwa, dlatego wydłuża jej godziny pracy, a także reorganizuje pracę z podziałem na pierwszą i drugą linię, zależnie od specyfiki i stopnia skomplikowania sprawy. – Intensywnie szykujemy się do testowego uruchomienia kolejnych funkcji w Trójmieście, a następnie do podróżowania z FALĄ w ramach kolejowych połączeń regionalnych. Tym samy także do większego zapotrzebowania na pomoc techniczną, oferowaną przez zespół naszej infolinii – mówi Radomir Matczak, prezes zarządu InnoBaltica Sp. z o.o. – Komunikacja publiczna działa praktycznie przez całą dobę, a dla nas komfort podróży pasażerów jest priorytetem. Chcemy służyć naszym klientom wsparciem merytorycznym i technicznym na bieżąco – dodaje.
Co można załatwić poprzez Infolinię Systemu FALA?
Konsultanci pomogą pasażerom między innymi w założeniu konta na portalu systemfala.pl, powiedzą jak zasilić ePortmonetkę (kartą płatniczą) oraz jak podłączyć własną kartę płatniczą jako identyfikator w systemie, pomogą przypisać należne ulgi i zniżki. Przede wszystkim służą też wsparciem w kwestiach reklamacyjnych.
Reklamacje i problemy techniczne
Osoby posiadające konto w Systemie FALA, po zalogowaniu do aplikacji „Systemu FALA” lub portalu pasażera, mają możliwość złożenia reklamacji poprzez odpowiedni formularz. To najprostsza dla nich ścieżka, dzięki której widzimy status tego zgłoszenia, a konsultant od razu widzi niezbędne dane dot. danego użytkownika. W przypadku osób podróżujących z FALĄ bez konta w naszym systemie zgłoszenia reklamacyjne i techniczne należy przekazywać przede wszystkim pisemnie, uwzględniając szczegółowe informacje na adres poczty elektronicznej. Jeśli jednak pojawi się taka potrzeba to dyżurujący czekają na telefony pasażerów, aby wyjaśnić sytuację w rozmowie.
Jakie sprawy można zgłosić poprzez formularz elektroniczny w portalu i aplikacji?
Przede wszystkim awarię walidatora (falomatu lub czytnika), problem z dostawą Karty FALA, problem z płatnością, fakt, że karta nie działa, że na karcie znajdują się nieprawidłowe dane, czy też sprawę fizycznego uszkodzenia karty.
Warto pamiętać: Reklamację oraz inne problemy dotyczące funkcjonowania systemu można zgłosić kontaktując się z pomocą techniczną pod numerem +48 585 733 585 oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@systemfala.pl