Kilkugodzinna awaria szyfrowanego łącza telekomunikacyjnego

8 marca 2024 r. urządzenia Systemu FALA w autobusach, trolejbusach i tramwajach zanotowały czasową przerwę w działaniu. W tym czasie bez zakłóceń działała aplikacja „System FALA” oraz portal systemfala.pl, umożliwiając zakup wszystkich biletów.  

Awaria urządzeń była spowodowana zerwaniem dedykowanego szyfrowanego łącza telekomunikacyjnego. To pierwsze tego rodzaju zdarzenie w trakcie publicznych testów Systemu FALA. Problem otrzymał najwyższy priorytet i po kilku godzinach został opanowany. Czytniki kart i falomaty stopniowo powracają do normalnej pracy. Proces ten powinien się zakończyć do wieczora.  

InnoBaltica oraz Assecco Data Systems (wykonawca systemu) szczegółowo analizują dzisiejszą sytuację. Pracujemy nad tym, aby w przyszłości wyeliminować tego typu awarie. Bardzo przepraszamy pasażerów za niedogodności.

Skip to content