Komunikat dla pasażerów systemu FALA

Informujemy, że opcja zakupu biletów jednorazowych poprzez PORTAL SYSTEMU FALA została wyłączona.

Kupuj bilety szybciej

Pasażerowie korzystający z biletów jednorazowych, mogą dokonać zakupu bezpośrednio poprzez zbliżenie karty FALA lub płatniczej do urządzenia (FALOMATU LUB CZYTNIKA) na wejściu do i wyjściu z pojazdu. Mogą również wybrać konkretny bilet na ekranie dotykowym FALOMATU. W obu przypadkach nie jest wymagane logowanie się do portalu systemfala.pl

Warto zaznaczyć, że bilety jednorazowe, wcześniej zakupione poprzez Portal Pasażera i przypisane do konta FALA wymagają aktywacji za pomocą karty w FALOMACIE.

Istnieje również możliwość dokonania zwrotu biletu (nieskasowanego) poprzez Portal Pasażera na www.systemfala.pl

Jednocześnie informujemy, że bilety miesięczne pozostają dostępne na Portalu Pasażera.

W razie pytań zachęcamy do zapoznania się z listą najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi (Q&A) dotyczących Systemu FALA, znajdujących się sekcji POMOC.

Jeśli jednak nie znajdziecie Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt poprzez Infolinię +48 585 733 585 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00).

Skip to content