Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty administratora baz danych będzie uczestniczyła w pracy zespołu projektowego (zarządzającego przedsięwzięciem), zajmującego się modelem technicznym dla elektronicznej Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności w województwie pomorskim – administrowanie systemem PZUM i bazami danych oraz ich rozbudowa z ukierunkowaniem na usługi przetwarzania w chmurze. Wymagania: Od specjalisty analityka baz danych z wykorzystaniem narzędzi platformy zainstalowanej w środowisku chmurowym oczekujemy:
- umiejętności i znajomości obsługi baz danych i narzędzi w środowisku chmury obliczeniowej
- doświadczenia w prowadzeniu analiz i raportów przy wykorzystaniu bazy danych i narzędzi w środowisku chmury obliczeniowej
- ukończonych studiów wyższych, magisterskich lub inżynierskich, o preferowanych profilach: matematyka stosowana/zarządzanie/iInformatyka lub pokrewne wykształcenie branżowe
- specjalność: związana z analizą danych lub pokrewna
- doświadczenia związanego z analizą danych z wykorzystaniem środowiska R
- biegłej znajomość języka angielskiego
- łatwości uczenia się, przyswajania najnowszej wiedzy, budowania nowych kompetencji.
Mile widziane kompetencje w następujących obszarach: 1. Usługi chmurowe: a. Modele oferowanych usług b. Zarządzanie usługami c. Zarządzanie uprawnieniami administracyjnymi d. Usługi katalogowe e. Możliwości synchronizacji użytkowników
2. Moduł Integracji (broker danych): a. Modele usługi b. Scenariusze realizacji c. Konfiguracja usługi d. Zarządzanie usługą
3. Moduł Serwer Aplikacji: a. Rodzaje wirtualnych maszyn b. Tworzenie maszyny wirtualnej c. Zarządzanie warstwą magazynową d. Zarządzanie warstwą sieciową e. Połączenia VPN
4. Moduł Przestrzeni Danych: a. Modele usługi b. Scenariusze realizacji c. Konfiguracja usługi d. Zarządzanie usługą
5. Moduł Analizy Danych (Business Inteligence): a. Modele usługi b. Scenariusze realizacji c. Konfiguracja usługi d. Zarządzanie usługą
6. Moduł Obsługi Zdarzeń (Broker IoT): a. Modele usługi b. Konfiguracja usługi c. Zarządzanie usługą d. Scenariusze realizacji
7. Konfiguracja usług, znajomość narzędzi i metodologii z dziedzin eksploatacja i utrzymanie oprogramowania 8. Administrowanie bazami danych zgodnie z ITIL 9. Testowanie.
Dodatkowe kompetencje:
- inżynieria danych,
- aplikacje zarządzające,
- bilet elektroniczny,
- nośniki informacji,
- karty płatnicze,
- karty bankowe,
- aplikacje mobilne
oraz znajomość zagadnień jak niżej:
- IOT (Internet of things) – koncepcja systemu opartego na gromadzeniu i przetwarzaniu danych przez elementy infrastruktury sprzętowej, będąca podstawą inteligentnych systemów.
- Check in / Check out (CICO) – model rejestracji i rozliczenia przejazdu oparty o aktywną (ręczną) rejestrację użytkownika w pojeździe przy wejściu i wyjściu poprzez zbliżenie nośnika usługi transportowej do czytnika.
- Be in / Be out (BIBO) – model rejestracji i rozliczenia przejazdu oparty automatyczną rejestrację użytkownika w pojeździe przy wejściu i wyjściu bez konieczności zbliżenia nośnika usługi transportowej do czytnika.
- Check in / Be out (CIBO) – model rejestracji i rozliczenia przejazdu oparty o aktywną rejestrację wejścia użytkownika do pojazdu i automatyczną rejestrację wyjścia.
- RFID (Radio Frequency Identification) – technologia wykorzystująca fale radiowe do przesyłania danych oraz zasilania etykiety obiektu przez czytnik w celu identyfikacji.
- NFC (Near Field Communication) – radiowy standard komunikacji.
Oferujemy:
- Pracę przy ciekawym projekcie w rozwijającym i wspierającym się zespole
- Wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i doświadczenia
- Umowę o pracę w godzinach od 8 do 16 przez 5 dni w tygodniu oraz wolne weekendy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji pod adres: joanna.leliwa@innobaltica.pl. Termin nadsyłania aplikacji: 30.11.2018. Informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami. Proces rekrutacji jest przynajmniej dwustopniowy (merytoryczny + rozmowa z przełożonym). DOŁĄCZ DO NAS!
Administrator danych: InnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Równej 19/21, Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał zakładowy 8 273 000 zł, jest administratorem Pani/Pana danych osobowych i będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe podane w aplikacji dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji. Informujemy, że podanie danych osobowych w aplikacji jest dobrowolne, choć niezbędne i jako takie jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji, a odmowa podania danych uniemożliwia dalszy udział w procesie rekrutacji. Jeśli zgadza się Pani/Pan na dobrowolne podanie danych osobowych prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny dla celów procesu rekrutacyjnego oraz jego badania, po upływie którego dane zostaną trwale usunięte, chyba że wyrazi Pani/Pan zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach. W takim wypadku Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia kolejnych rekrutacji, ale nie dłużej niż przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Pana/Panią danych oraz wniesienia skargi. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych osobowych. W celu realizacji powyższych uprawnień, należy wysłać informację o rezygnacji pod adres: rodo@innobaltica.pl