InnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku to firma, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających wpływ na poprawę jakości życia ludzi. Udziałowcami spółki są: Województwo Pomorskie, miasta: Gdańsk, Gdynia, Słupsk, Lębork, Tczew, Chojnice, Puck, Wejherowo i Władysławowo, a także uczelnie: Gdański Uniwersytet Medyczny, Politechnika Gdańska i Uniwersytet Gdański. Obecnie koncentrujemy się na wprowadzeniu w województwie pomorskim cyfrowego systemu poboru płatności i informacji pasażerskiej w publicznym transporcie zbiorowym. Wdrażamy System FALA, który w 2024 roku zintegruje transport publiczny na Pomorzu.   Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym dynamicznym i realizującym ambitne projekty Zespole.

STANOWISKO: Kierownik Działu Obsługi Pasażera
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kierowanie pracami zespołu w celu zapewnienia kompleksowej obsługi wsparcia Pasażera w tym obsługi infolinii.
MIEJSCE PRACY:                Gdańsk
DATA ZATRUDNIENIA:      od 18.03.2024 r.
FORMA ZATRUDNIENIA:  Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu (1 etat)

PODSTAWOWE OBSZARY DZIAŁANIA:

  1. kompleksowa obsługa zgłoszeń (CRM),
  2. nadzór nad funkcjonowaniem procesu przyjmowania i rozpatrywania zgłoszeń i reklamacji;
  3. zarządzanie regulaminami systemu FALA;
  4. zarządzanie informacją dla pasażera;
  5. współpraca i nadzór nad podmiotem zewnętrznym świadczącym usługi infolinii (w tym monitoring, szkolenia, kontrola jakości obsługi);
  6. współpraca z POK;
  7. zarządzanie mobilnymi POK;
  8. wystawianie i przesyłanie faktur na żądanie Klienta;
  9. zarządzanie procesem kontroli biletów (szkolenia kontrolerów, wsparcie procesu weryfikacji opłat dodatkowych);
  10. zarządzanie procesem dystrybucji kart FALA oraz zaopatrzeniem POK i kontrolerów w materiały eksploatacyjne.

NASZE WYMAGANIA:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym,
  3. znajomość systemów CRM

NASZE OCZEKIWANIA:

  1. znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
  2. znajomość przepisów ustaw o samorządzie terytorialnym i o publicznym transporcie zbiorowym;
  3. samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
  4. odporność na stres,
  5. komunikatywność,
  6. umiejętność zarządzania zespołem,
  7. zdolności analityczne,
  8. kreatywność i otwartość na innowacje,
  9. zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
  10. swoboda w obsłudze oprogramowania w zakresie zarządzania projektami, oprogramowania klasy ERP/CRM oraz pakietu Office.

NASZE PREFERENCJE:

  1. ukończone studia magisterskie w zakresie zarządzania lub logistyka/transport,
  2. doświadczenie w zarządzaniu projektami i programami,
  3. doświadczenie w zarządzaniu transportem publicznym.

OFEROWANE BENEFITY:

  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów specjalistycznych,
  • dofinansowanie nauki języków obcych,
  • udział w pracowniczym planie kapitałowym.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 15 marca br. na adres e-mail rekrutacja@innobaltica.pl Skontaktujemy się z wybranymi osobami.     Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez InnoBaltica Sp. z o.o.